EF | Hypotheek
07-06-2018
Bij ons ging alles mis wat mis kon gaan. De verkeerde brief was opgevraagd, die voor het oversluiten ipv het opzeggen van de oude hypotheek. De eindafrekening kregen we de vrijdag en maandag was de overdracht. In de aanvraag voor de taxatie waren de namen omgedraaid. Bij de overlijdensrisico kwamen we er niet in met de linkjes omdat de geboortedatum onjuist was doorgegeven. Vanaf het begin waren we ook al verkeerd geadviseerd. Al met al is het goed gekomen maar het heeft ons veel stress opgeleverd.
Reactie van De Hypotheekshop Elst:
Beste EF, alsnog bedankt voor uw reactie, wij waarderen uw feedback en zullen het meenemen om nóg betere dienstverlening te kunnen aanbieden. Allereerst kunnen we niet anders dan beamen dat de afwikkeling van jullie hypotheekdossier niet vlekkeloos is verlopen, waarvoor achteraf nogmaals excuus! Hoewel we jullie financiële situatie op voorhand zo goed mogelijk in kaart hebben gebracht bleek jullie hypotheekaanvraag toch gecompliceerder. Gedurende het proces hebben we getracht alle betrokken partijen zo goed mogelijk te informeren en alle acties zo optimaal mogelijk te coördineren. Uiteraard is het onze intentie geweest om alles zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen én om u zoveel mogelijk werk uit handen te nemen. Desondanks is gebleken dat door miscommunicatie of ontbrekende informatie de afhandeling van uw hypotheekdossier veel langer heeft geduurd dan verwacht (en gewenst). Aan de ene kant kunnen wij ons uw stress voorstellen, aan de andere kant zijn we toch blij dat de financiering uiteindelijk nog op tijd geregeld bleek te zijn. Wij wensen u veel woonplezier en geluk in uw nieuwe woning!