Anoniem | Hypotheek
08-12-2019
Klacht bij kifid
Aangezien per 01.01.2014 het fiskale klimaat in nederland veranderde is in 2013 de hypotheker heerlen de afspraak met mij aangegaan om mijn hypotheek welke ik toen had tot 01.01.2014 in een fiskaal gunstigere spaar hypotheek om te zetten. Dit is helaas niet gelukt waar de hypotheker, in een zaak welke tussen mijn persoon en de hypotheker in 2019 bij het KIFID geweest is toegegeven heeft dat deze spaarhypotheek voor 01.01.2014 door de hypotheker geregeld had moeten zijn. Helaas heeft door het juridische gesteggel betreffende de naar mijn mening opgelopen schade het KIFID de zaak vanwege verlopen van termijn niet kunnen behandelen. Ik ben in deze situatie natuurlijk als gedupeerde klant achter gebleven. Ik heb nog geprobeerd zonder advocaten een overleg te krijgen bij de hypotheker, maar dat werd helaas afgewezen. Conclusie: klant centraal zetten is heel erg slecht bij de hypotheker heerlen
Bron: extern