Na mijn eerste review, 1 week later terug gebeld door de adviseur, dit gesprek verliep wederom echt heel bijzonder, geheel niet over of men samen tot een afspraak of iets degelijks kon komen, ook niet om eventueel excuses te maken voor de onduidelijke communicatie, ik werd direct beschuldigd dat het allemaal aan mij ligt en er werd zeer emotioneel gereageerd, waarbij ik zelfs enigszins wat emotioneel werd, door de manier van communicatie en valse beschuldigingen en allerlei verwijten door de adviseur!? Afijn, getracht nogmaals uit te leggen dat het gesprek met haar collega ontzettend prettig is verlopen en het via de adviseur dus blijkbaar niet kan!? De directeur van Hypotheker Venray, heb ik via e-mail willen informeren over deze gebeurtenis, maar 0,0 reactie van hem! Via de Hypotheker website uiteindelijk een klacht ingediend over deze gebeurtenis, er is vervolgens contact opgenomen met een medewerker van de Hypotheker klachtenafdeling en dit was een prima gesprek, maar verder niks, ze gingen er verder ook niks mee doen, ze hebben mij aangehoord en dat was het, prima, een ervaring rijker, een illusie armer, jammer dat dit zo moest gaan!
Reactie van De Hypotheker Venray:
Beste Henri,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. We betreuren dit ten zeerste. Mocht je nog behoefte hebben aan een evaluatie, kun je ons altijd bellen of mailen.
Met vriendelijke groet,
Het team van De Hypotheker Venray