Na 2 gesprekken bleek het kantoor niet in staat de gewenste documentatie bij ASR te kunnen verkrijgen, na 4 maanden na het eerste gesprek geeft het kantoor niet verder te kunnen met het gewenste financieel planningsadvies en raad aan een ander kantoor te raadplegen.
4 Maanden verloren. Kantoor is niet responsive, belt niet terug of reageert nauwelijks op mail. Geen bevestiging van gemaakte afspraken.
De adviseur is een jonge ,enthousiaste man maar als mij ervaring maatgevend is voor de kwaliteit van de dienstverlening vrees ik voor het continuïteit van het kantoor.
Ervaring is bijzonder slecht en komt niet professioneel en klantgericht over. Waarschijnlijk teveel klanten en geen controle.
Reactie van Schipperheijn & Partners Helmond:
Geachte HL,
Wij betreuren het ten zeerste dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij hebben inderdaad 2 gesprekken gevoerd, waarbij wij de kosten voor onze rekening hebben genomen. Uw oude tussenpersoon had u maar liefst 7 verschillende lijfrente-producten verkocht. Om u een goed advies te kunnen geven, zijn wij afhankelijk geweest van partijen waar wij geen zaken mee doen en waar we (na diverse pogingen) ook de benodigde info niet hebben gekregen.
M.vr.gr. Jurgen de Jong