Carola | Hypotheek
31-12-2019
Het eerste gesprek verliep prettig waardoor wij aan hebben gegeven graag alles in gang te willen zetten. In onze beleving zou er een onderzoek plaatsvinden op basis van onze wensen en welke hypotheek daar het beste bij zou passen. Het proces hierna, de communicatie, de afstemming, het bespreken van onze mogelijkheden en maken van een keuze voldeed niet aan onze verwachting. We hebben veel na moeten bellen, zelf dingen moeten regelen en onze afspraak bij de notaris is tot 2x toe verzet omdat alles niet compleet was. Voor ons heeft het niet als een ontzorgende dienst gevoeld en heeft het voor veel stress gezorgd. Nu onderweg om te gaan tekenen. Met dank aan de notaris die een gaatje heeft gemaakt voor ons op de laatste dag van het jaar.
Reactie van Schipperheijn & Partners Helmond:
Vervelend om te lezen dat jullie dit zo ervaren hebben. De makelaar, serviceprovider en wij hebben er alles aan gedaan om één en ander in goede banen te lijden. December is altijd een hele hectische maand waarbij de doorlooptijden bij de meeste geldverstrekkers langer dan normaal zijn. Hier hadden wij al rekening mee gehouden maar als er dan op het laatste moment het één en ander aangepast dient te worden dan werkt dat niet in het voordeel van de doorlooptijden.