Jet | Hypotheek
17-11-2021
Heel fijn en duidelijk gesprek. De adviezen worden gegeven die passen op onze situatie. Alles wordt in zeer begrijpelijke taal uitgelegd.
We hebben een goed gesprek gehad en zijn ook in het proces goed begeleidt. Ook zeker voor mensen die niet zoveel verstand hebben van de hypotheekwirwar is dit een hele fijne manier.
We voelde ons gehoord en het contact was makkelijk en prettig.
Reactie van Hypotheek Visie Uden:
Beste Jet,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit positieve bericht te schrijven. We zijn blij dat ons advies aansluit bij je wensen en verwachtingen. Mocht je onze hulp in de toekomst opnieuw kunnen gebruiken, dan staan wij uiteraard voor je klaar.
Team Hypotheek Visie Uden