Anoniem | Hypotheek
17-07-2023
Goed en duidelijk advies gekregen in goed begrijpelijke taal. Alle mogelijkheden uitgebreid besproken en tot een goed aanbod gekomen. Bereikbaarheid erg goed en laagdrempelig om contact op te nemen. Fijn om zaken mee te doen. Voor herhaling vatbaar!
Reactie van Hypotheek Visie Uden:
Beste,
Bedankt voor je tijd om deze positieve review te schrijven. We vinden het belangrijk dat het advies aansluit bij je wensen. Mocht je onze hulp in de toekomst opnieuw kunnen gebruiken, dan staan wij uiteraard voor je klaar.
Team Hypotheek Visie Uden