Advies was duidelijk en begrijpelijk. Het was een prettig gesprek.
Een punt van aandacht is de rekening. In het gesprek werd een aantal keren vermeld wat de kosten zijn. We moesten een verklaring ondertekenen dat we de rekening betalen. Twee dagen na het gesprek lag de rekening al in de brievenbus met daarop vermeld dat betaling binnen 30 dagen moet plaatsvinden. Na 14 dagen kregen we al een herinnering met het verzoek de rekening binnen 7 dagen te voldoen. Dit vond ik niet prettig.
Reactie van Freek Hypotheek Uden:
Geachte mevrouw Polman, beste Carla,
Allereerst wil ik u bedanken voor de moeite die u hebt genomen om een recensie over ons kantoor te geven.
Uw opmerking over de herinnering is volkomen terecht en hier is een en ander fout gegaan. Navraag bij ons hoofdkantoor, zij verzorgen de facturen e.d., leert dat er interne miscommunicatie is geweest, waardoor de herinnering ten onrechte naar u is toe gestuurd.
Dit had niet mogen gebeuren, waarvoor ik u mijn welgemeende excuses wil aanbieden.
Ik ben in ieder geval erg blij dat u onze gesprekken als prettig hebt ervaren en dat het advies duidelijk en begrijpelijk voor u was.