Gedurende de diverse adviesgesprekken gaf de adviseur ons telkens een goed gevoel dat alles goed zou komen. Wij zouden dagelijks contact gaan houden (meerdere keren aangegeven). Echter bleek het allemaal minder makkelijk te gaan dan vooraf was afgeschetst en bleef het dagelijkse contact ook uit. Uiteindelijk hebben wij er zelf regelmatig achteraan moeten bellen en dan waren ze vaak onbereikbaar. Einde van de dag kregen we dan te horen dat ze contact hadden met de hypotheekverstrekker en dat we iets nieuws moesten aanleveren en dan zou het goed zijn. Aanvullende verzekeringen uiteindelijk op aanraden van adviseur ook meegenomen, maar geen advies gekregen over het invullen van formulieren die we rechtstreeks van de verzekering hebben ontvangen (ging fout). Rekening van adviseur viel hoger uit, doordat het ons niet duidelijk was dat het afsluiten van de verzekeringen zo duur was. Als we dit hadden geweten, dan had ik het zelf geregeld. Serviceplan was verkeerd afgerekend en nota was laat.