Robin | Hypotheek
19-11-2019
Wilde graag een algemeen informatief gesprek. Is veel verandert in de afgelopen jaren en wilde weten hoe we dit met de hypotheek moeten doen.
Loopt al vele jaren via Hypotkeek Visie.
Blijkbaar is een informatief gesprek niet interessant genoeg om een afspraak in te plannen. Was te druk. Moest eerst een hele lijst invullen, wat helemaal niet relevant is voor mijn vragen.
Jammer dat ze zo met een klant omgaan! Ik ga wel naar een concurrent die wel de tijd wil nemen.
Reactie van Freek Hypotheek Uden:
Beste Robin,
Hartelijk dank voor het invullen van je review.
Het klopt dat wij het op dit moment erg druk hebben. We mogen erg veel hypotheken doen en dat in combinatie met de lage rentestand, de drukte aan het einde van het jaar en de deadlines bij de geldverstrekkers, lopen onze agenda’s verschrikkelijk vol.
Daar wij geen massa willen draaien, maar maatwerk blijven leveren, vragen wij iedereen om kort hun situatie neer te zetten, met daarbij de dagen en tijden dat men op gesprek kunnen komen.
Naar aanleiding van dit formulier kan én de adviseur zich voorbereiden én kunnen we direct gericht relatie helpen. Jij hebt aan de telefoon aangegeven dit formulier niet in te willen vullen en direct een afspraak te willen. Wij hebben hierop aangegeven dat we je dan op dit moment niet verder kunnen helpen, waardoor je aangaf dat je het dan bij een concullega zou gaan onderbrengen.
Natuurlijk vinden wij het jammer om te lezen dat je niet de tijd hebt kunnen nemen om een aantal basisvragen te beantwoorden (het is meer dan 10 jaar geleden dat je bij ons bent geweest) en direct besloten hebt om naar een concullega te gaan.
Uiteraard zullen wij deze keuze respecteren en willen wij je veel succes wensen in de toekomst.
Mochten wij je op een later moment alsnog van dienst kunnen zijn, dan vernemen wij dat graag.
Team Hypotheek Visie Uden