Anoniem | Hypotheek
31-12-2011
De Hypotheker, ook bij “duurzame” ondersteuning
Bij de aankoop van mijn huis was ik destijds zeer te spreken over de solide advisering van De Hypotheker.
Medio 2009 ontving ik van ***** een verlengingsvoorstel in verband met het aflopen van de rentevaste periode binnen 4 weken. De inhoud van deze standaardbrief was zeer summier. De daadwerkelijke deadline werd niet vermeld en maatwerk ontbrak. Ik kwam hierdoor in tijdnood.
Ik wendde mij vervolgens tot De Hypotheker O’hout, *****, want ik zat met de handen in het haar. Op vlotte en doeltreffende wijze heeft hij daarop geanticipeerd.
Nadien een klachtenprocedure tegen ***** gestart over hun handelwijze. Resultaat was zeer onbevredigend. Vervolgens de klacht voorgelegd bij het Kifid.
De gehele procedure duurde 1 ½ jaar. Mede dankzij de nimmer aflatende steun van de franchisenemer, ******, zijn wij uiteindelijk medio 2011 voor een groot deel in het gelijk gesteld.
Chapeau voor deze fantastische, klantvriendelijke en langdurige begeleiding door De Hypotheker.
Bron: extern