JP | Hypotheek
25-01-2018
Geen duidelijkheid komt onprofessioneel over. Blijft maar zeuren over verzekeringen ipv hypotheek
Constant blijven vragen voor meerdere papieren geen overzicht hij controleert ze niet, belt niet terug en zeker niet klantvriendelijk
Hebben op het punt gestaan samenwerking te beëindigen ook al koste dat veel geld
Word in de toekomst zeker een andere adviseur
Reactie van Quintes Rivierenland en Quintes Finagri:
Als er geen openheid van zaken wordt gegeven door cliënt en er gedurende het aanvraagproces zaken veranderen, kunnen er misverstanden of irritaties bij cliënt ontstaan. Uiteraard betreuren wij dit. Wij hebben gedurende deze aanvraag onze uiterste best gedaan om cliënt van dienst zijn en hebben uiteindelijk de gewenste financiering voor hem gerealiseerd. Vanuit wettelijke zorgplicht is er aandacht geweest voor woonlasten- en overlijdensrisicoverzekering, om bewustwording van aanwezige risico’s te verduidelijken.
Na het plaatsen van deze reactie hebben wij contact opgenomen met cliënt om in een persoonlijk gesprek eventuele misverstanden op te helderen.
Helaas wenst hij hier niet op in te gaan.