Niels Schreuder | Hypotheek
De hypotheek adviseur reageerde niet op e-mails, moeilijk om op korte termijn een afspraak mee te maken, kwam afspraken niet na, gaf documenten mee waarop hij rekenfouten had gemaakt en kon i.v.m. ziekte het traject niet met ons afronden; wat niet tijdig werd gecommuniceerd.
Reactie van De Hypotheker Harderwijk:
Ik geen in de regel geen commentaar op beoordelingen maar bij deze maak ik een uitzondering. Ik heb in het dossier nagezocht welke fouten en mogelijk zijn gemaakt. Hieronder staat de chronologische volgorde van het verloop van het dossier.
12-11 offerte getekend, 16-11 verwerkt , 23-11 klant gemaild met status , 30-11klant gemaild met status en 30-11 nog een keer klant aan de balie gesproken.
En 7-12 klant gemaild met akkoord.
Mijn inziens is dit dossier gezien de drukte in de markt soepel verlopen. Los daarvan heeft de adviseur steken laten vallen, niet terug mailen op tijd etc.
Dit had niet mogen gebeuren. Hierop zijn ook nieuwe werkafspraken gemaakt. bv doorsturen van email tijdens langdurig ziekte.