Jeroen | Hypotheek
05-01-2022
Helaas een slechte ervaring die ik na veel wikken en wegen wil delen. Eerste afspraak 27 oktober. Goed gesprek en onze financiële situatie zou alleen maar beter worden. Tweede gesprek 9 november helaas wij hebben het allemaal verkeerd begrepen en verstaan. Oké dachten wij fout kan bij de adviseur liggen of bij ons accepteren en doorgaan. Derde gesprek concreet de situatie geschetst oversluiten is de beste optie. Dat betekend een boete omdat wij nog jaren bij de huidige zitten. Gaan we doen maakt het allemaal interessant voor ons. Doel was om voor het einde van 2021 te passeren met een bouwdepot van 100k extra. Helaas weer een fout i.p.v. 15k boete was het 26k nu wisten wij het zeker de fout lag niet bij ons. Maar zoals de adviseur is alles komt goed ik werk immers al 26 jaar op deze manier. Dus 11k extra aanvragen bij Munt helaas niet mogelijk en nadat ik informeer wat de stand is heeft de adviseur een nieuwe aanvraag gedaan bij ASR zonder enkele communicatie. Helder accepteren wij omdat het niet anders kon omdat wij boven de grens van 80% kwamen. Offerte binnen van ASR helaas allemaal oude gegevens en bouwdepot is onderverdeeld in bouw en duurzaamheidspot. Dit is niet de bedoeling