Michiel | Hypotheek
02-12-2018
Wij hebben het idee dat we goed geholpen zijn door de adviseur, positief punt was absoluut de korte doorlooptijd. We kregen snel reactie op onze vragen en het is een vriendelijke man. Reden dat wij ondanks dat toch een gemiddelde score geven, is dat er niet direct vanaf het 1e gesprek duidelijk was wat de kosten van het advies zouden zijn en wat de eventuele voorwaarden daarbij zouden zijn. Dat hebben wij echt als vervelend ervaren. Uiteindelijk is dit netjes opgelost, maar het maakt wel dat wij op het totaal bezien niet hoger dan een gemiddelde score geven.
Reactie van FinFit:
Dank voor jullie feedback. Fijn, dat jullie hebben ervaren dat jullie goed geholpen zijn en tevreden zijn met het bereikte resultaat.
Ons eerste gesprek was oriƫnterend, waarbij jullie financiƫle situatie en wensen in kaart zijn gebracht. Voordat we vervolgens kunnen starten wordt een inventarisatie gemaakt van de te verrichten werkzaamheden voor de voor jullie best passende hypotheekmogelijkheden.
In dit stadium van het proces is het mogelijk om een helder beeld te geven van de te verwachten kosten. Een offerte wordt dan verstrekt van de werkzaamheden met de bijbehorende vaste tarieven. Pas na jullie goedvinden en ondertekening van deze opdracht is gestart met het werk. Ik vind het jammer, dat jullie dit als vervelend hebben ervaren. Gelukkig hebben we e.e.a. met elkaar goed kunnen oplossen.