FNI | Hypotheek
29-09-2022
De persoonlijke gesprekken zijn goed en duidelijk geweest. Alleen de verdere e-mail correspondentie verliep redelijk stroef. Er werden diverse links in deze berichtgeving getoond waar ik totaal niet in kon komen (slechte zaak). Ik moest regelmatig telefonisch het een en ander te weten zien te komen. Bij het Adviesrapport zat een schade-berichtgeving aan iemand anders (slordige zaak) en er stond een fout in ivm met het percentage van voortijdige aflossing. Ik kreeg de indruk dat de nacontrole voordat het opgestuurd werd niet helemaal klopte.
Reactie van De Wit Assurantiën B.V.:
Hartelijk dank voor uw review,
Zoals reeds met elkaar besproken, vinden wij het erg vervelend dat uw ervaring met de afhandeling van uw hypotheekaanvraag niet optimaal is.
We werken er hard aan om onze online portal toegankelijk en gemakkelijk bruikbaar te maken zodat we de hypotheekaanvraag snel en efficiënt kunnen verwerken.
Mede dankzij uw eerlijke reactie kunnen we dit blijven verbeteren.
Wij wensen u veel geluk in uw nieuwe woning.