Frits van Swam | Hypotheek
16-07-2017
Ik kan dit kantoor niet aanbevelen. De gehele afhandeling, waarbij er geen rekening werd gehouden met onze voorwaarden (bijv geen ING en dan ING adviseren; hypotheek adviseren waarbij verlening niet mogelijk is), vragen niet of niet correct werden beantwoord (twee vragen stellen, slechts een antwoord per email krijgen), verwarring met andere client, heeft er toe geleid dat we uiteindelijk (in veel stress) zelf een hypotheek hebben gezocht en wekte de indruk dat de adviseur het gezien zijn goedkope tarief het veel te druk heeft.
Reactie van Somers-Hypotheken:
Beste Frits,
Helaas herkennen wij ons niet in uw verhaal en vinden het echt jammer dat u het wel zo ervaren heeft. Wij hebben het dossier doorgenomen. In het door uw zelf getekende rapport is geen advies van ING naar voren gekomen. In de meerdere berekeningen, die wij voor u hebben gedaan, zat idd 1x ING tussen, maar dit is was niet uiteindelijk het advies van ons. Wij hebben u alleen meerdere keuzes gegeven van verschillende partijen. Ons advies was dus anders dan ING en die partij voldeed aan alle voorwaarden en wensen van u. Dat u daarvan afwijkt, mag en kan juist bij ons kantoor. Als we het mail verkeer doorlezen komen we niks van stress tegen bij u. Als u dit eerder had aangegeven dan hadden we bij wellicht het nare gevoel weg kunnen nemen. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Mocht dat bij zijn gebeurd, dat we een keer u verward hebben met een ander dossier, dan bieden wij oprecht ons excuus voor dit aan. Bedankt voor je beoordeling. We gaan meerdere toets momenten inbouwen tijdens het hypotheekproces om te kijken of mensen tevreden zijn.