Roy | Hypotheek
19-10-2024
Doet wat er moet gebeuren en is daar echt heel snel in. Ik ben zelf heel direct, maar zijn manier van communiceren is niet normaal voor een dienstverlener en zelfs onbeleefd. Ik heb niet het idee dat het vervelend bedoeld is maar komt meerdere keren echt heel onbeleefd over.
Ondanks dat hij zich bewust is van zijn communicatie (had bij voorbaat zijn excuses aangeboden voor zijn directheid) vind ik dit niet kunnen.
Reactie van Somers-Hypotheken:
Beste Roy,
Wat een goede review. Daar kan ik wat mee. Ik communiceer naar iedereen het zelfde. en de meeste ervaren het als prettig zie vorige reviews. Daarom vertel ik ook altijd tijdens een van onze gesprekken : "Ik tik zoals ik praat en als je praat komt het anders over door de intonatie anders over". Ik geef meestal ook aan als het rot overkomt, dan in 99 van 100 keer is het niet rot bedoeld. Ik heb al onze mails terug gelezen en ik kan best begrijpen dat het in sommige mails raar overkomt. Had dit gelijk even aangeven, dan had ik dat rot gevoel gelijk bij je kunnen wegnemen. Want ik vind dat niet leuk als je een rot gevoel hebt. Ik weet dat mijn communicatie stijl direct en kort is. De meeste ervaren dat dus als prettig. ik wil het voor iedereen goed doen. Maar ik heb geleerd dat dit niet kan. Ik zie 85%-90% van de mensen terug en helaas die andere 10-15 % niet meer. Je hypotheek is ieder geval in 3.5 week geregeld en zoals ik begreep dat wel naar wens was met het zeer goedkope tarief. succes met je verbouwing.