J.B. | Hypotheek
21-05-2020
Bij Maarten zijn we begonnen met een orienterend gesprek met een bepaald richtbedrag. Hierbij zijn we eigenlijk al direct wat verder door kunnen gaan op de aspecten van een hypotheek waar we vragen over hadden en/of bepaalde ideeen bij hadden. Dit was dusdanig fijn als eerste gesprek dat we met vertrouwen een bod hebben gedaan op het huis dat het daadwerkelijk is geworden. Het vervolg gesprek hebben we ook bij Maarten gedaan en dat kon daardoor vlot en soepel afgehandeld worden, met de focus op wat er allemaal geregeld moest worden. Met behulp van de digimap en digitale communicatie (enkel digitaal zelfs, vanwege de coronacrisis) is het zo allemaal tot een heldere/inzichtelijke en soepele afhandeling van onze hypotheekvraag gekomen. Ook zijn we erg te spreken over de mate waarin we op de hoogte zijn gehouden van het verloop van onze aanvragen bij derden (hypotheekverstrekker, verzekeraar). Er was even het vraagstuk van tijdsdruk maar het is uiteindelijk ruim op tijd en soepel verlopen.