mag genoemd worden | Hypotheek
Ik ben voldoende goed geïnformeerd over de mogelijkheden en ook de toeleiding naar het backoffice van Advitas is goed verlopen. Wat ik alleen jammer vond, was, dat ik, na overdracht naar het Backoffice geen contact meer kon krijgen met Ardi. Ik had hem nog graag het één en ander gevraagd over het adviesrapport, dat ik van hem toegestuurd kreeg. Ik kon toen alleen met het Backoffice in Heerenveen verder overleggen over de hypotheek aanvraag. Dat is overigens ook naar tevredenheid gebeurd. Ik werd uitstekend geholpen door de medewerkers in Heerenveen, die mijn dossier in beheer hadden. Dat waren Yfke Velstra en Maaike Molendijk. Wel wil ik nog even zeggen, dat de communicatie tussen het Backoffice en de afdeling/organisatie i-Finance wat beter kan. Dit omdat ik steeds aanmaningen kreeg om de bemiddeling te betalen, terwijl de afspraak was, dat dat via de notaris na het afsluiten v.d. hyp.acte zou gebeuren.
Reactie van Advitas:
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een uitgebreide review te schrijven. Onze excuses voor het feit dat wij een steek hebben laten vallen bij onze interne processen, waardoor u aanmaningen heeft ontvangen. Dit wordt uiteraard verrekend bij de notaris. Wij doen er alles aan om onze dienstverlening te verbeteren en onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Wij nemen dit intern dan ook mee. Wij hopen dat wij u in de toekomst wederom van dienst mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Advitas