Nadat ik niet inging op een voorstel voor banksparen was het gesprek snel afgelopen. Blijkbaar wordt er aan het gegeven advies goed verdiend en als je dan niet ingaat op het gegeven “advies” is er geen interesse meer.
Beste Leo,
Dank u voor uw review. Het is vervelend om te lezen dat dit uw conclusies zijn uit het vrijblijvende adviesgesprek dat u had met een van onze collega’s. Dat hadden we graag anders gezien en dat rekenen we ons aan.
In uw review geeft u aan dat er ‘goed verdiend’ wordt aan het gegeven advies, maar u maakt niet duidelijk waar u dit op baseert. Onze adviezen zijn erop gericht om u de beste opties te bieden op basis van uw situatie en behoeften, zonder enige verplichting van uw kant. Het spijt ons dat u de indruk heeft gekregen dat er geen interesse meer was nadat u het advies niet opvolgde. Dat is zeker niet onze intentie geweest.
Verder menen wij dat indien we een advies geven, en er vanuit de klant geen belangstelling voor is, het passend is dat het vrijblijvend adviesgesprek ergens eindigt, na een dergelijke mededeling van de klant. Maar dat u dat anders ziet respecteren we.
Wellicht dat u uw feedback nog kan of wil verduidelijken, op basis van uw anonieme review kunnen we het niet goed beoordelen. In dat geval willen we u vriendelijk verzoeken een mail te sturen naar
[email protected] Misschien staat u open voor een 2e gesprek bij een andere adviseur, mogelijk dat dat een andere indruk bij u achterlaat. Wij staan daar voor open.
Met vriendelijke groet,
Serviceteam Advitas