Anno | Hypotheek
02-08-2022
Ik wilde rentemiddeling. Mijn vriendin zat mee aan tafel voor luisterend oor en later bleek dat de adviseur haar meegenomen had in een nieuwe hypotheek. Dit was helemaal niet de bedoeling en ook had de adviseur dit ons niet duidelijk gemaakt. De huidige hypotheek stond ook alleen op mijn naam. Pas toen Loyds Bank met vragen over haar hypotheek kwam werd het ons duidelijk dat de hypotheek op beide namen was aangevraagd. Helaas was het toen niet meer mogelijk om een en ander anders te regelen i.v.m. oplopende rente. Hierdoor moest ik ook nog eens 50% van mij huis afstaan aan mijn vriendin. Had de adviseur dit van te voren doorgesproken dan was ik niet ingegaan op de offerte. Ik wilde na het gesprek eerst nog een gesprek met mijn financieel adviseur, maar dat mocht volgens de adviseur niet. Helaas heeft hij zover gekregen dat we direct hebben getekend.
Reactie van Advitas:
Beste Anno,
Vervelend dat u onze dienstverlening als onprettig heeft ervaren. Wij vinden het belangrijk onze dienstverlening continue te optimaliseren en nemen uw review dan ook zeer serieus. Helaas kunnen wij geen klantgegevens uit uw review achterhalen. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om uw klacht te behandelen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw naam, adres, postcode en uw klacht te mailen naar
[email protected]. Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Team Advitas