Ik neem aan dat het niet alleen deze adviseur is, maar ik moest een naam invullen. Het betreft dus de medewerkers die met mijn dossier bezig zijn. Want nog steeds is het niet afgehandeld. Hoe moeilijk kan het zijn. Ik betaal bijna €600 voor een advies waarbij ze geen advies (mogen) geven, afhandeling van een dossier wat na ruim een maand nog steeds niet afgehandeld is, waar ik overal zelf achteraan moet en waarbij ik brieven van andere instanties krijg met de mededeling dat ze niet verder kunnen, omdat gegevens missen. Verwarrend, tijdrovend en irritant.
Reactie van Advitas:
Beste RK,
Dank u wel voor uw feedback betreffende uw ervaring met onze dienstverlening.
We nemen uw bezorgdheid serieus en willen graag ons best doen om uw probleem op te lossen. Helaas hebben we op basis van deze review te weinig specifieke informatie om uw dossier erbij te kunnen zoeken. Het zou ons helpen als u ons meer gegevens kunt verstrekken. Zou u dit ons willen mailen? Dit kan gestuurd worden naar
[email protected]. Wij kijken graag samen met u waarom er zoveel tijd nodig is voor de afhandeling en hoe we dit kunnen bespoedigen/oplossen.
Hartelijke groet,
Team Advitas