RS | Hypotheek
22-07-2022
IK denk dat ik precies de verkeerde adviseur getroffen heb als ik de andere reviews lees. het 1e gesprek was goed, veel info en ik had er vertrouwen in. Vervolgens krijg ik voorstel van ander toegestuurd. Heb heel vaak gebeld, werd niet teruggebeld, telefonistes en backoffice is overigens heel behulpzaam. Geen reacties op mail. uiteindelijk leidinggevende van de adviseur gebeld en heeft e.e.a. weer in gang gezet. En nog kwam het niet goed, uiteindelijk zelf de hypotheek verstrekkende bank gebeld, dit had ik niet mogen doen. Uiteindelijk heeft Lisette(?) alles geregeld en is het goed gekomen. Werd gezegd dat de bank een fout had gemaakt. Van de adviseur dan ook niets meer gehoord. Het hele proces zou overgenomen worden door Advitas(adviseur), nou wat een formulieren heb ik in moeten vullen die naar mijn idee dan ook niet nodig waren. Ook het regelen met de hypotheek verstrekker en Notaris.
Reactie van Advitas:
Beste heer/mevrouw RS,
Wij vinden het jammer van u te vernemen dat u onze service niet zo heeft ervaren als wat u van ons zou mogen verwachten. Graag ontvangen wij van u een uitgebreidere toelichting over de betreffende adviseur. Uit uw review kunnen wij geen contactgegevens opmaken, wilt u een mail sturen naar
[email protected]? Wij verzoeken u vriendelijk om in uw e-mail het volgende te vermelden:
• Uw naam, adres en telefoonnummer
• Een omschrijving van uw klacht
Wij nemen uw review uiterst serieus en proberen waar mogelijk onze dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Advitas B.V.