Het eerste gesprek leek goed te gaan. Naderhand voelde ik mij er niet fijn over. Maar misschien hebben wij elkaar verkeerd begrepen. Ik dacht echt ontzorgd te worden, zeker gezien het bedrag dat ik ervoor moest betalen. Het was zeker geen kosteloos en vrijblijvend gesprek zoals ik dacht. Bovendien moest ik daarna nog veel zelf invullen en aanleveren, zowel voor Nationale Nederlanden als Brand New Day. Dat maakte mij onzeker. Vooral toen achteraf bleek dat ik het ook zelf direct bij Nationale Nederlanden had kunnen regelen!!
Sorry ! Neem voortaan de tijd om je klant goed aan te horen en meerdere keuzes te geven en vooral de voor- en nadelen ervan goed door te spreken. Vraag goed door zodat je zeker weet dat de klant het begrijpt. Geef de klant ook de tijd om dit te verwerken en een gefundeerde keuze te maken.
De backoffice medewerker die naderhand contact met mij had gaf mij een beter gevoel.
Reactie van Advitas:
Beste MH,
Hartelijk dank voor het nemen van de moeite om een review te plaatsen. Wij vinden het jammer te horen dat u niet naar wens en verwachting bent geholpen en zijn blij met uw feedback. Helaas hebben wij te weinig gegevens om uw dossier erbij te zoeken en te kijken waar het eventueel mis is gegaan. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw naam en adresgegevens te mailen naar
[email protected]? Zodat wij de betreffende adviseur terugkoppeling kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Advitas BV