Henk S. | Hypotheek
13-06-2022
dhr. Elinga nam ruim de tijd om ons van advies te dienen. Zijn uitleg was duidelijk en in begrijpelijke taal. Hij controleerde ook of zijn verhaal werd begrepen en waar nodig lichtte hij het nogmaals toe. Al met al een zeer prettig, open en eerlijk gesprek. We hebben zijn advies opgevolgd, maar door omstandigheden, buiten de schuld van Advitas of dhr. Elinga, liep de procedure enigzins uit. Ook toen was dhr. Elinga steeds bereikbaar en voortdurend bereid om aanvullend advies te geven. In alle contacten is dhr. Elinga steeds correct, open en vriendelijk geweest. Dat heeft ons veel vertrouwen gegeven dat we de juiste keuze konden maken. Dank daarvoor.
Reactie van Advitas:
Beste Henk,
Allereerst, dank voor het schrijven van uw beoordeling. Wij vinden het prettig van u te vernemen dat onze adviseur Jan-Derk u naar wens heeft geholpen. Wij zullen uw beoordeling delen met onze adviseur Jan-Derk. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Advitas