De adviseur gaf aan dat er revisiekosten in rekening zouden worden gebracht als er zou worden gekozen voor een uitkering. Dit blijkt bij mijn product niet juist te zijn. Tevens heb ik duidelijk gevraagd voor een vaste rente uitkering is ook niet aangevraagd. Kortom dit is geen aanvulling op onze eigen kennis geweest alleen een verslechtering.
Beste meneer, mevrouw,
Bedankt voor het delen van uw feedback, en het spijt me te horen dat u niet tevreden bent met de service die u heeft ontvangen. Het is belangrijk voor ons om de ervaringen van onze klanten te begrijpen, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren en eventuele misverstanden kunnen verduidelijken.
We willen graag de gelegenheid krijgen om deze kwestie verder te onderzoeken en eventuele fouten recht te zetten. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen om meer details te bespreken? We streven ernaar om uw zorgen serieus te nemen en uw vertrouwen in onze dienstverlening te herstellen. U mag een mail sturen naar
[email protected].
Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt, en we hopen op een kans om dit recht te zetten.
Hartelijke groet,
Antsje, namens team Advitas