Ben van te voren door Advitas benaderd of ik interesse had in een gesprek. Daarbij heb ik aangegeven dat een eerder adviesgesprek onvoldoende was verlopen. Ik wilde toen weten of mijn polis een garantiewaarde had of niet. Advitas kon hier toen geen antwoord opgeven en verwees mij door naar de verzekeraar. Bij de benadering van juli 2023 heb ik dan ook aangegeven dat ik wel een gesprek zou willen, maar ook een antwoord op de vraag of er sprake was van een garantiewaarde. De beller verzekerde mij dat hij zou gaan uitzoeken hoe of het zat met mijn polis. Tijdens het daadwerkelijke gesprek gaf uw medewerker meteen aan dat mijn polis niet goed was en gaf mij 2 andere opties. Ik heb daarop gezegd dat ik volgens mij een polis zou hebben met garantiewaarde. Uw medewerker beaamde dat en verontschuldigde zich ervoor dit niet te hebben gezien. Helaas ben ik door dit voorval nog maar eens bevestigd in mijn vermoeden dat de zogenaamde financiele dienstverlening maar op 1 ding uit is: geld verdienen ten koste van de klant ! Fijn dat we inmiddels in een wereld leven waar echt alles draait om maar zoveel mogelijk geld bij elkaar te schrapen en waarbij het doel de middelen heiligt.
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We waarderen uw feedback en willen u laten weten dat we uw opmerkingen zeer serieus nemen. We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We streven ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke service te bieden en we begrijpen dat we in uw geval te kort zijn geschoten. We willen graag uw specifieke situatie onderzoeken en uw polis nader beschouwen om te bezien waardoor mijn collega de door u aangegeven garantie over het hoofd heeft gezien. Daarom nodigen we u uit om ons een e-mail te sturen naar
[email protected], met uw contact- en klantgegevens, zodat wij uw dossier in kunnen zien. Uit uw review hebben we helaas geen klantgegevens kunnen achterhalen.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We willen benadrukken dat we uw feedback zeer waarderen en willen graag ervoor zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. We hopen dat u ons de kans geeft om uw vertrouwen te herstellen.
Met vriendelijke groet,
Team Advitas