anoniem | Hypotheek
14-09-2016
De hypotheek is rond dus daar zijn we blij mee. Maar onze financieel adviseur heeft ons meerdere malen dingen beloofd en is vervolgens zijn afspraken niet nagekomen. Daarnaast hebben we meerdere malen, op cruciale momenten, om advies gevraagd waarna we gemaild werden met de boodschap dat 'hij te druk was'. Om vervolgens (te laat) een mail te krijgen met de boodschap dat hij ons alsnog even mailde ondanks dat hij 'op vakantie was' of het al 'laat in de avond was'. Hier heb je als klant uiteraard geen boodschap aan. In de korte tijd dat je de hulp van een financieel adviseur nodig hebt wil je enkel ontlast worden. Je wilt advies krijgen op de momenten dat dit nodig is en dat afspraken nagekomen worden. Hierdoor voelde het niet alsof wij prioriteit waren en hebben wij, tegen alle beloftes in, juist meer stress ervaren in plaats van dat dit ons ontnomen werd. We hebben een aantal keer telefonisch advies ingewonnen bij zijn assistent en collega, hier waren we wel tevreden over.