Anoniem | Hypotheek
07-12-2013
Geen financieel advies met berekeningen ontvangen.
Na een gesprek op 11 juni 2013 met de heer ****** gaf ik hem opdracht voor financieel advies voor een afgesproken bedrag.
Op 2 augustus 2013 e-mailde ik hem dat ik nog steeds niet de afgesproken berekeningen en de daarbij behorende advies had ontvangen.
Op 26 september 2013 e-mailde ik hem o.a.:
Zoals ik u eerder had medegedeeld ben ik erg teleurgesteld in uw dienstverlening, vanwege:
1. De uitermate slechte communicatie (email, terugbellen).
2. De extreem lange wachttijd van meer dan drie maanden, voor de berekening inzake de nog steeds te leveren financieel advies.
3. Het niet vertellen dat de door u voor een bijeenkomst uitgenodigde register accountant extra kosten zouden meebrengen.
Het afgesproken betaalde tarief staat volgens mij in geen verhouding met de door u tot nu toe geleverde prestatie die nihil is.
U hebt aangegeven dat de oorzaak privé-gerelateerd is.
Tot op heden heb ik nog steeds niet de afgesproken berekeningen en de daarbij behorende advies ontvangen.
Bron: extern