Ik vond op moment van binnenkomst en onze eerste gesprek heel prettig.
Alleen toen begon echt de Corona en had ik het gevoel dat er minder aandacht was. Wat juist in deze tijd is het nodig om meer aandacht te geven. Veel vragen moesten uit ons zelf komen. Ik denk dat ik het meedenken misten met ons, zoals het even communiceren over de levensverzekering het online doornemen van de hypotheek. Weet niet of dit normaal wel persoonlijk word gedaan of door Corona periode niet. Had na het eerste gesprek hogen verwachtingen en het valt mij heel erg tegen.
Reactie van JEROEN Hypotheken & Verzekeringen:
Beste S,
Bedankt voor jouw feedback.
De tijd waarin we nu allemaal leven, vraagt inderdaad om een andere aanpak dan gebruikelijk. Dat dit door jou als onpersoonlijk wordt ervaren, kan ik alleen maar bevestigen. Ik zie mijn klanten ook liever “live” als online.
Dat neemt niet weg dat ik er naar streef om ook nu mijn klanten naar alle tevredenheid te helpen aan hun hypotheek.
Ik waardeer dat jij de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Laten we ook nog eens telefonisch contact hebben om jouw punten van kritiek door te nemen.
Groeten Jeroen