Neemt de tijd om naar de klant te luisteren en een goed persoonlijk advies te geven.
Wat ik een nadeel vindt is dat na een overlijden een oneindige stroom formulieren moeten worden ingevuld, ingescand, digitaal en per post moeten worden opgestuurd. Alles gaat via de computer en dat maakt het soms erg ondoorzichtig. Vooral als je meerdere verzekeringen bij dezelfde maatschappij hebt lopen en e-mails niet door de juiste persoon of helemaal niet worden afgehandeld. Als je geen computer en printer hebt, dan ben je echt onthand. Ik heb alles zelf maar uitgeprint om overzicht te blijven houden en formulieren goed te kunnen nalezen. Mijn computer ging kapot, dus ik was blij dat ik alles had uitgeprint. De verzekeringswereld vind ik een complexe tijdrovende wereld, met allemaal callcenters die niets toevoegen aan je vragen, zodat je genoodzaakt bent een adviseur in te huren en dat kost weer geld. Gelukkig heeft de adviseur mij altijd zeer kundig geholpen en was hij het geld zeker waard!
Reactie van Groot Hendriks Financieel Planners:
Bedankt voor de goede beoordeling. Zo wordt ook weer de toegevoegde waarde van een professional duidelijk.