Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Wij gaan ons eerste huis kopen en wisten niets, nu hebben wij alle twee het idee er zeker wel meer van te weten, omdat de adviseur alles haarfijn uitlegde. Hij vond het ook niet erg als hij het nog een keer aan ons uit moest leggen.
eerste advies bevatte een storende fout. Advies grotendeels automatisch via computerprogramma gegenereerd, daardoor niet normaal leesbaar. Adviseur is kennelijk ook grotendeels afhankelijk van anonieme ABN machine, waardoor sommige zaken onduidelijk blijven. De kosten van de transacties staan nergens in de 38 pagina's vermeld.
Fout in 2e advies gecorrigeerd en goed afgehandeld..
Een aantal keren ben ik op kantoor geweest met vragen over de gehouden gesprekken.Elke keer werd ik zeer zorgvuldig en uitgebreid geholpen en de adviseur stond mij steeds opnieuw geduldig te woord om het opnieuw uit te leggen
Correcte behandeling van de vraag zowel inhoudelijk als persoonlijk. Ondanks veel documenten, een haperend ict systeem en onzekerheden veroorzaakt door wetgever hebben we een goed en naar de huidige datum gemeten, betrouwbaar advies gekregen.
heel rapport gemaakt tav wensen in kader ook van finaciering vacantie huis
dus 2 in een gesprek - rapport diende later iets bijsgesteld te worden ivm hypotheek aanvraag
in e eerste plaats kan ik niet meer vinden wanneer we het eerste gesprek hadden , wrs april of mei ergens, hij had het allemaal perfect voor ons geregeld met goede offerte, na screening werd die toch weer even veranderd en kwam er toch weer een procentje rente bij en was de aflossingsperiode korter
Het gesprek begon met een nadere kennismaking, de verschillende adviseurs en de duur dat ik klant ben van de ban. Verder is ingegaan op de ontwikkelingen binnen de verenderde regelgeving op hypothecair gebied en daarna op mijn wensen. De adviseur heeft in dat gesprek zijn vakmanschap laten zien.
Advies is goed, deze keer wat 'eenvoudiger' door omzetten alle fondsen naar ABN pakket. Geen vermenging van belangen daardoor om aan werggeversvoorwaarden te moeten voldoen als dat de klant soms minder gunstig voorkomt
Advies was uitermate helder. We hebben alle details besproken. De persoonlijke situatie is goed geschetst met daarbij alle toekomstige scenario's. Kortom een zeer helder verhaal.
We hebben minimaal een keer per jaar een adviesgesprek. We bespreken tijdens dit gesprek onze financiële vraagstukken op een open en betrouwbare manier.
Goed en heel duidelijk advies, heeft ons geholpen om te beoordelen of het op dit moment voor ons uit kan om de hypotheek over te sluiten. Dit bleek vanwege de voorwaarden van SNS Bank niet mogelijk, maar het was de moeite waard om het uit te zoeken.