Frank | Bankzaken
08-11-2024
Op de eerste plaats was het geen bankmedewerker, die wij een aantal keren hebben gemaild en gesproken (zowel persoonlijk als telefonisch), maar de manager van het kantoor.
Na ruim 50 jaar van de diensten van een van de grotere banken gebruik gemaakt te hebben, zijn wij vanwege ontevredenheid (we voelden ons een nummer) en vanwege tariefsverhogingen zowel zakelijk als privé met onze bankzaken geswitcht naar een kleinere, klantvriendelijke, minder starre bank en wel de RegioBank. Hoewel wij het een en ander nog niet goed hebben kunnen beoordelen, hebben wij het gevoel dat wij een goede keuze hebben gemaakt. Het is nogal wat rompslomp om van bank te wisselen (nieuwe overeenkomsten, nieuwe betaalrekeningen, spaarrekeningen, betaalpassen, creditcards). De bank is al vanaf het begin zeer behulpzaam.
Er wordt direct middels een passend antwoord gereageerd op vragen. Je hoeft als klant geen afspraak te maken om een van de bankmedewerkers te spreken. In het algemeen, we worden tot nu toe goed op weg geholpen. We zijn benieuwd hoe de verdere ondersteuning zal zijn.
Reactie van Veldsink - Verberkmoes:
Geachte heer Custers,
Dank u wel voor uw mooie review.
Met vriendelijke groet,
Craig Townsend