De adviseur is iemand die graag zijn passie wilt overbrengen over de financiële sector. Hij is goed met de voorspellingen en advies voor je hypotheek, maar je moet wel even door hem als persoon heen kijken. Hij is vrij narcistisch, over zichzelf en zijn bedrijf. Daarnaast is hij vele malen minder goed in de bemiddeling en communicatie. Onduidelijk wat we precies moesten aanleveren en waar we bij onze aan te leveren stukken op moesten letten, geen bevestigingen sturen ondanks dat we daar expliciet om vragen of ze kunnen laten weten of de stukken compleet zijn en voldoen, het zo blind doorsturen naar de bank, waarbij toen pas duidelijk werd welke stukken aangepast moesten worden en slechte communicatie qua personeel onderling. Dit heeft ons uiteindelijk heel veel tijd gekost en we moesten overal achteraan. Helaas echt een domper. Qua advies zijn we wel tevreden.
Reactie van Het Advieskantoor - Maarsen:
Beste Kelly,
Allereerst vindt ik het vervelend te horen dat jullie de hypotheekaanvraag niet als positief hebben ervaren.
Zoals ik heb aangegeven tijdens ons gesprek mag een geldverstrekker altijd aanvullende eisen stellen mbt de aan te leveren stukken
( ook als deze niet goed leesbaar zijn volgens hun normen, zoals de werkgeversverklaring waarover wij rechtstreeks contact hebben gehad met de werkgever om jullie hierin te ontzorgen ).
Op moment dat de nieuwe werkgeversverklaring was aangeleverd hebben we binnen 1 dag het finaal akkoord gekregen vanuit de geldverstrekker, en de dag daarna hebben we de bankgarantie voor jullie gesteld.
Om die reden kunnen wij ons niet vinden in de terugkoppeling die jullie over ons hebben gegeven.
Ik wens jullie waanzinnig veel woonplezier in jullie prachtige nieuwe huis.
Robbert-Jan