Anoniem | Hypotheek
09-09-2014
Niet best, eigenlijk ging alles fout.
Eerste afspraak werd verplaatst naar een tijdstip dat me een vrije middag kostte. Vervolgens erg negatief gesprek over mijn huidige huis wat nog niet verkocht was. Veel problemen met het computersysteem waarmee werd gewerkt, waardoor er rare berekeningen werden gedaan (en de betreffende adviseur wist niet hoe het moest). De adviseur zelf ging vervolgens rekenen met bedragen die niet klopten en waardoor een hypotheek verstrekking onmogelijk werd. Gelukkig zag ik zelf waar het fout ging. Ook kreeg ik niet te horen met welk rentepercentage ik rekening moest houden, er werd alleen op basis van de toetsingsrente gerekend.
Op de vraag wanneer een vervolggesprek mogelijk was kreeg ik te horen dat dat wel even kon duren, omdat mevrouw 4 weken niet beschikbaar was.....
Al met al zéér teleurstellend. Na mijn negatieve ervaring met de OpMaat hypotheek van de Rabobank waaraan een woekerpolis verbonden was, was dit de druppel. Geen nieuwe hypotheek meer voor mij bij de Rabo.
Bron: extern