Y. E. S. | Financiële planning
08-08-2020
Ontevreden! De communicatie tussen Can assurantiën en de klant is ronduit slecht. Beloftes over terugbellen en afspraken worden niet nagekomen. Er is altijd wel een reden voor Can assurantiën om ze niet na te komen. Mijn dossier werd door elkaar gehaald met een andere klant. Dit vind ik geen professionele houding en manier van werken.Kosten voor advies en voor bemiddeling wordt telkens niet besproken, ”prijs komt goed” is de enige wat je te horen krijgt.Einde van de rit krijg je pas een prijs te horen . Verder zijn er extra kosten in rekening gebracht wat niet besproken was! Ik kwam er zelf achter toen ik de nota in detail ging bekijken.Een paar dagen voor mijn notaris afspraak ben ik geforceerd om de onverwachtse kosten te betalen die mij niet zijn verteld.
Doordat de kosten niet waren besproken, zijn ze mij tegemoet gekomen door 50% korting te geven. Dit kan echt niet! Echter kon ik mijn woning niet voorbij laten gaan in deze huidige woningmarkt..