Jan | Hypotheek
30-08-2023
Voor de hypotheek van onze nieuwe woning hebben we contact opgenomen met de Rabobank. In 1e instantie bij de frontdesk gepolst wat de mogelijkheden waren en in een 2e gesprek werden we in contact gebracht met Sander Boomsma.
De mogelijkheid werd geboden om het gesprek online te laten plaatsvinden. Ondanks dat we dat voor het afsluiten van een hypotheek vreemd vonden (ná de Corona-periode waarin dit waarschijnlijk vanzelfsprekend was) en het idee hadden om ‘het gevoel’ online niet goed te kunnen beoordelen, hebben we wel gekozen voor een digitaal gesprek. Achteraf bleek dat dit ook de juiste keuze is geweest gezien het gemak voor jezelf, je hoeft er de deur niet voor uit! Maar m.n. ook door de adviseur Sander Boomsma die de tijd nam, alles goed uitgelegd heeft, rekening hield met onze wensen, voor aanvullende vragen na het gesprek via mail en telefoon ook makkelijk en snel bereikbaar was en ook snel op de aanvullende vragen terugkwam. We hebben Sander dan ook als een deskundig en vriendelijk persoon ervaren die zijn werk serieus neemt. Verder is het gehele traject van hypotheek op de nieuwe woning en de overbruggingshypotheek op de vorige woning soepel en vlot verlopen.