Z.KC | Rechtsbijstandverzekering
Wat een bagger klantenservice
Ik wilde graag een verzekering afsuiten bij klaverblad en wil daar meer informatie over, de mevrouw aan de lijn komt met allerlei argumenten waarom ik niet een verzekering kan afsluiten en de reden daarvoor is een zogenaamd totaal abonnement. volgens haar verhaal mocht ik niet mijn verzekering onderdelen zelf bepalen. Alles of niets is haar verhaal. er zouden ook nog abbonoment kosten bij komen, waar ze haar voet bij stug houd is de reguliere assurantiekosten. Niets bijzonders. Ik wil een overstap maken, maar van haar kan ik maar beter bij mijn oude verzekering blijven. want klaverblad zou me niet willen helpen omdat ik niet alle verzekeringen naar hun wil verhuizen. ONBEGRIJPELIJK. ik heb het gesprek gestaakt puur door haar onwillend en onwetenheid in klantbediening.
Reactie van De Roos Van Renswouw:
Geachte mevrouw,
Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Graag wil ik toch even inhoudelijk reageren.
Wij begrijpen dat het niet fijn is om te horen dat u zich niet kunt verzekeren voor rechtsbijstand bij Klaverblad.
Ik wil graag nog even uitleggen waarom.
Het is niet mogelijk om een rechtsbijstandsverzekering af te sluiten voor geschillen die al bestaan of die worden verwacht op het moment van afsluiten van een rechtsbijstandsverzekering.
Klaverblad, maar ook andere rechtsbijstandsverzekeraars sluiten die geschillen uit van dekking.
Voor wat betreft uw klacht over ons abonnement.
Het is correct dat wij alleen verzekeringen in beheer nemen voor cliënten die bij ons een abonnement nemen.
Dus zonder abonnement kunnen wij helaas geen verzekering voor u afsluiten.
Wij wensen u alle succes!
Met vriendelijke groet,
De Roos van Renswouw
Christiaan Heijne