van der Zwaan | Hypotheek
09-05-2022
Mijn bankzaken doe ik mijn hele al leven bij de bank: privé en zakelijk. Tijden veranderen en contact krijgen met de juiste persoon binnen deze bank is inmiddels een ware beproeving geworden: geen accountmanager meer maar een callcenter. Ik heb inmiddels het idee gekregen dat mijn rekeningnummer mijn klantnummer is geworden.
Vanuit deze ervaring ben ik op zoek gegaan naar een flexibele en transparante partij met duidelijke communicatie: Fina Forte trok hierbij mijn aandacht op het internet. Ik heb contact opgenomen met deze partij en ben geholpen door Michel Lindenburg.
Wat een verademing ten opzichte van de bank: duidelijk, snel, meedenkend en het beste voor de klant willen waarbij ik de communicatie als zeer prettig heb mogen ervaren. Michel is een kei in zijn vak, veel vakkennis en behartigt je belangen als geen ander: zoals het vroeger ook bij de bank was met je accountmanager. Michel heeft inmiddels mijn privé hypotheek perfect geregeld en onlangs ook een nieuwe bedrijfshypotheek ondergebracht. Gelukkig zijn er nog financiële instellingen / personen die bereikbaar zijn en waarbij klanten klanten zijn. Bedankt.
Reactie van Finaforte:
Bedankt Remco voor deze mooie review. Ik help je volgende keer graag weer met een nieuwe financiering.
Het was mij ook een genoegen om deze twee trajecten met jou te doen.