anoniem | Hypotheek
15-02-2019
Ik heb via de adviseur een hypotheek afgesloten. Na verloop van tijd kwam ik erachter dat de adviseur mij niet volledig heeft geïnformeerd over de condities van de hypotheek verstrekker. Dit heeft geresulteerd in 2 jaar heen en weer communiceren tussen verstrekker, de adviseur en ik als consument. De adviseur heeft zich hierbij in allerlei bochten gewrongen of zijn eigen fouten te maskeren/ zijn verantwoordelijkheid te ontlopen.
Uiteindelijk heb ik zelf de case bij het KIFID onder de aandacht gebracht en het via hen opgelost met de hypotheekverstrekker. De rol van de adviseur was ronduit slecht.
Reactie van Finaforte:
Beste Anoniem, We weten niet precies wie u bent, maar toch bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen via een review kenbaar te maken. We kunnen hiermee ondanks onze overige 99,9% positieve reviews er toch weer aan werken om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren en deze constant onder de loep te blijven nemen.