Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Prettig in de omgang, maakt makkelijk contact; legt alles rustig uit; was erg goed voorbereid; snelle antwoorden, zelfs in de avonduren; realistisch; spiegelt aan eigen situatie; vakman; aanrader!
Prettige man welke het op een duidelijke en begrijpbare manier weet uit te leggen.
Zoekt naar de beste mogelijkheden om het voor de klant zo interssant mogelijk te maken.
De adviseur heeft zich eerst goed op de hoogte laten brengen van onze situatie en onze wensen. Daarna heeft hij een groot aantal mogelijkheden de revue laten passeren. Van iedere mogelijkheid kon hij heel goed de voor- en nadelen opnoemen in combinatie met onze situatie. Hij heeft geen poging gedaan om ons in een bepaalde richting te duwen, maar ons zelf de beslissing laten nemen over de te volgen strategie. Wij zullen voor een volgend gesprek zeker weer naar deze adviseur vragen.
De informatie die we van de adviseur hebben gekregen was voor ons zeer nuttig. Naast de informatie die we zochten, hebben we ook nuttige info ontvangen waar we wat mee kunnen. We hebben de indruk dat we een eerlijk advies hebben ontvangen.
Eerlijk, heldere uitleg, geduldig wanneer je niet gelijk alle plussen en minnen van een bepaalde optie overziet en altijd bereikbaar wanneer ik aanvullende vragen had. Geen gladde verkoper, maar iemand die met je meedenkt. Heel fijn bij zo'n grote beslissing!
Hij is een rustige en kundig iemand.
Wij vonden het erg prettig samen werken .
Een goed advies en deskundig in zijn vak.
Het was een prettig gesprek .
En we konden onze wensen goed kenbaar maken ,waardoor hij wist wat te doen.
Ik heb een goed gevoel overgehouden aan het gesprek.
De mogelijkheden zijn goed aangegeven rekening houdend met de beperkingen en strakke regels van de Rabobank.
Wij hebben de gesprekken en het telefonisch contact met de adviseur als zeer prettig ervaren. Ze beantwoorde snel en duidelijk al onze vragen. En ze wist voor onze specifieke situatie een passende hypotheek te vinden.
Vanaf het eerste contact een goed gesprek, staat dichtbij, geduldig, denkt en reageert klantgericht. Zelf vinden we dar RABO niet zo klantgericht meer is als eerder. Maar de adviseur is een uitzondering. Snel reageren op vragen per mail of per telefoon.
Een sympathieke, gastvrije en terzake-kundige RABO-vertegenwoordiger. Zij beschikt over véél geduld èn het vermogen zich in te leven in de "toestand" van haar cliënt. Wij hadden onlangs een bijzonder lang en prettig gesprek met elkaar waarin zij mij doorlopend wist te boeien en uiteindelijk met een conclusie kwam die mij ten zeerste aansprak.
Véél dank voor je inspanningen voor mij. Ik ben BLIJ met je !!
De adviseur heeft mij/ons een helder beeld geschetst van de financiële mogelijkheden voor mij/ons. Als zeer prettig ervaren en alles duidelijk uitgelegd..
Normaliter ben ik kritisch en geef ik nooit een maximale score, maar na een gemaakte afspraak op 5 januari 2018 in Zuidlaren en ik stond in Assen (mijn fout) en alsnog bij mij thuis geweest om het gesprek door te laten gaan, ga ik voor de maximale score.(eenmalig:) )
Zeer prettig geholpen, nam de tijd, indien ik achteraf een vraag had werd ik altijd teruggebeld.
De adviseur heeft ook in de gaten gehouden of alle stukken optijd binnen kwamen en toen er iets ontbrak werd ik gebeld om ervoor te zorgen dat alle stukken alsnog optijd binnen zouden zijn.
Hij inventariseerde mijn vragen zeer goed.
en liep puntsgewijs mijn vragen af , waarop hij een zeer duidelijk en goed antwoord had.
ook de manier van benadering sprak mij aan.(rustig en bekwaam)
kortom een zeer goed en duidelijk gesprek.
Zeer duidelijke uitleg. Erg meedenkend met vele opties. Ze nam alle tijd voor ons. Dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt met een adviseur.
Geweldig onze complimenten!!!