Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
prima advies, echter jammer dat de medewerkers in Assen met handen en voeten vast zitten aan het beleid van het hoofdkantoor opgelegd wordt.
is niet bevorderlijk voor de service en klanttevredenheid !!!!
Reactie van Rabobank Assen :
Bedankt voor uw mooie en heldere review, dit ondanks de beperkingen die ervaren zijn. Nogmaals hartelijk dank.
Duidelijk, gezellig en een eerlijk gesprek. Met Sander hebben we 5 jaar terug ook een gesprek gehad voor ons eerste huis. Dat was ons erg goed bevallen. Daarom hebben we voor hem gekozen voor het hypotheek gesprek.
Ik ben goed geholpen door Richard. Ik kon voor mijn vragen bij hem terecht en hij nam dan ook de tijd om hier antwoord op te geven. Ik heb een goed, duidelijk en eerlijk advies gekregen. En zou Richard daarom ook zeker aan raden!
Zeer duidelijk in haar voorlichting. Betrokken en neutraal in de leuzes die gemaakt moesten worden. Heeftvgoede kennis van zaken en maakt het verhasl inzichtelijk. Komt onze afspraken goed na en beantwoord onze vragen adequaat en snel. Wij zijn erg tevreden over hoe wij geadviseerd zijn en het traject met ons doorlopen is. Onze dank daarvoor.
Als het goed is is het goed en dit was gewoon perfect zoals ik al aangaf denkt mee en geeft goed advies zou ik iedereen aanraden als adviseur.
Zoals je zou verwachten van de rabobank.
goede kennis van zaken en de mogelijkheden,neemt goed de tijd om alles uit te leggen en heeft goede kennis van de plaatselijke situatie wat een groot voordeel is.
Prettig om zaken mee te doen.
Alinda is spontaan en vriendelijk in contact. Ze geeft duidelijk uitleg op gestelde vragen. Ze denkt mee, probeert als het kan, zonder extra kosten het voor de klant een zo'n goed mogelijk aanbod te doen. Ze stelt de klant gerust en geeft vertrouwen dat de keuzes die gemaakt worden goed gaan.
Tijdens een verkennend gesprek kreeg ik een prima uitleg over de manier van hypotheekverlening.
Tijdens het vervolggesprek om daadwerkelijk over te gaan tot het aanvragen van een hypotheek, werd ik bevestigd in mijn vorige opgedane indruk.
Richard is duidelijk in zijn uitleg, geeft een vertrouwd gevoel en komt eerlijk over. Hij weet waar het over gaat en denkt met je mee. Hij neemt verder alle tijd voor je en legt desnoods nog een keer iets uit als het niet direct duidelijk is.
Het 1e gesprek vond plaats met 2 personen met een verschillende achtergrond en financiële (basis)kennis. Francisca gaf in ruime mate blijk te beschikken over sensitiviteit vooral jegens de minst ervarene en wist met kennis van zaken het vertrouwen van een (toekomstige) klant te winnen.
Verder was zij duidelijk met haar verhaal over de risico's, mogelijkheden en onmogelijkheden. Kortom, een goede adviseur voor de Rabobank.
Sander Clermont is innemend, aandachtig, empathisch, oplossingsgericht, gericht op de klant,
Vriendelijk, deskundig en daarbij nog humoristisch. Een topper voor de bank!!
Deskundige adviseur voor hypotheken van de Rabobank. Klantgericht en legt verschillende opties en mogelijkheden voor. Neemt de tijd om zaken goed uit te leggen.
het adviesgesprek verliep enigszins chaotisch. Verder leverde het gesprek niet veel meer op dan ook al gebleken was uit het invullen van het hypotheekdossier.
Reactie van Rabobank Assen en Noord-Drenthe:
Bedankt voor het invullen van deze review. Jammer dat u het als chaotisch heeft ervaren.
Ik hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Sander luistert goed naar mijn overwegingen en denkt mee over mogelijkheden, voor- en nadelen van diverse keuzes.
Ik voel me niet gepusht tot keuzes die goed zijn voor de bank, maar niet voor mij.
Hartelijk dank voor het gesprek.
Reactie van Rabobank Assen en Noord-Drenthe:
Hartelijk dank voor het invullen van deze positieve review..
Richard is zeer accuraat en geeft heldere en begrijpbare uitleg dat helpt om goed overwogen keuzes te maken. Prettig in de omgang en komt afspraken na, wat heel prettig is.
Weet waarover hij praat. Communicatief en sociaal goed vaardig.
Naast datgene waar het over gaat ookr belangstelling naar de mens als persoon.
Goede advisieur en houdt rekening met de wensen van de klant..
Geeft een gedegen uitleg!
Alinda is naar mijn idee een mensgericht persoon die kijkt wat een klant nodig heeft en waar de klant voor komt. Ze is altijd bereid om antwoord te geven op de vragen die je hebt en daar waar dat kan geeft ze je persoonlijk advies. Alinda heb ik ervaren als een persoon die de juiste mix in haar gesprekken weet neer te leggen in zakelijkheid en een ontspannende/vrolijke noot.
Mijn echtgenote en ondergetekende zijn zeer correct en professioneel te woord gestaan. Op een zeer vriendelijke en menselijke wijze. Wij zijn zeer tevreden over ons gesprek.
Kan niet op mijn niveau denken. Hij denkt niet wat voor mij het beste is.
Reactie van Rabobank Assen :
Beste Jan,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Ik vind het erg jammer dat het gesprek niet de uitkomst heeft gegeven waar u op gehoopt had. Blijkbaar heb ik uw vraag/vragen onvoldoende kunnen beantwoorden/uitwerken. Excuses hiervoor. Voor uw woonvragen staan bij onze bank meerdere gecertificeerde en ervaren adviseurs opgesteld, ik nodig u dan bij deze graag uit om een nieuwe afspraak bij ons te maken, waarbij een andere adviseur uw gesprekspartner zal zijn.
Denkt mee met de huidige situatie, maar kijkt ook naar de toekomst. Denkt zeker niet alléén in het belang van de bank, maar ook zeker in de belang van de klant. Echt SUPER uitleg over alles gehad. Zeer tevreden.