Ferit Cakmak | Hypotheek
26-12-2016
Vriendelijke hypotheekadviseur en dit is enige positieve over hem in mijn geval.
Hij had geen zin om mijn situatie uitgebreid te bekijken en was kort met zijn oordeel.
In mijn situatie was hypotheek niet mogelijk. Toen ik aangaf dat mijn bank wel bereid was om benodigde bedrag te verstreken ( tegen veel te hoge rente) kreeg ik advies om gebruik te maken van desbetreffende aanbod.
Ik kreeg het gevoel dat hij geen tijd wilde verspillen aan ingewikkelde regelingen (zoals in mijn geval) .
Twee weken later kreeg ik via een andere adviseur een offerte met duidelijke voorwaarden.
Reactie van Yfinance B.V.:
Geachte heer Cakmak,
Bedankt voor de feedback op onze diensten.
Het spijt ons dat u het gevoel heeft gekregen dat wij niet voldoende tijd aan u hebben willen besteden tijdens het oriƫntatiegesprek.
Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest.
Graag lichten wij dit in een persoonlijk gesprek toe.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Yfinance