Anoniem | Hypotheek
20-02-2018
wanverhouding tussen prestatie en factuur
Totale wanverhouding tussen hoogte van de rekening van 995 euro en de werkzaamheden die zijn verricht! Het doel van de gesprekken is het (zinvol) om AF TE LOSSEN v/e BESTAANDE hypotheek. De werkzaamheden bestonden niet meer uit dat een aantal telefoontjes, overzichten uitdraaien (nieuwe bedrag per mnd na aflossing) en mailtjes versturen naar de Aegon, ontvangen mailtjes (antwoord) van AEGON en deze doorsturen. Hoewel het traject lang duurde en Aegon aanvankelijk niet altijd even snel was, is voor deze EENVOUDIGE werkzaamheden wel een fors bedrag in rekening. Ik begrijp dat een bedrag in rekening wordt gebracht, maar niet zo’n bedrag voor een bestaande hypotheek. Mijn conclusie is dat dit soort gesprekken een heel goed verdienmodel voor de HYPOTHEKER zijn! De adviseur was persoonlijk overigens behulpzaam en komt de afspraken na.
Bron: extern