Wil | Hypotheek
25-07-2017
Wij hebben het eerste gesprek gehad in mei juni 2016. Hoe staan wij ervoor en wat zijn de mogelijkheden qua verkoop?
De adviseur heeft ons een realistische schets gegeven en tips omdat wij "onder water" stonden. Afspraken gemaakt over de toekomst. Met als gevolg dat wij eind september de vorige woning in de verkoop hebben gedaan en de speurtocht zijn aangegaan. De adviseur keek niet naar wat wij maximaal konden lenen maar naar wat wij zelf wilde besteden. Hij heeft gekeken of het budget paste tussen onze overige vaste lasten. Hierdoor wisten wij ongeveer in welke prijsklasse wij konden gaan kijken. Voor iedere vraag was de adviseur beschikbaar.
Hij was ook zeker niet beroerd om dingen 2 keer uit te leggen.
Wat ik wel jammer vind dat er weining na service is geweest. Zo hoe persoonlijk het in het begin was hoe oppervlakkig was het nadat wij bij de notaris hadden getekend. Jammer, daar zie ik nog potentie om te verbeteren.