SH | Hypotheek
24-11-2020
Ik had graag een hogere score gegeven echter dat 2 oriĆ«nterende gesprekken een rekening geven van ruim €800 vind ik schrijnend. Ook al is dit volgend jaar af te trekken van de belasting had ik het fatsoenlijk gevonden als we dit vantevoren hadden geweten. Want mocht er wel een ander huis komen, krijgen we die kosten weer......?!?!?
Reactie van Dutch Uncles Eindhoven:
Beste Saskia, we vinden het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt gezocht naar aanleiding van de van ons ontvangen factuur. We vinden het uiteraard fijn dat jullie de betreffende factuur hebben overgemaakt naar ons maar we vinden het jammer dat jullie de factuur niet overeen vinden komen met de geleverde dienstverlening en werkzaamheden. De factuur is uiteraard niet alleen voor de 2 gesprekken die we hebben gevoerd. Daar zit ook de nodige voorbereidingstijd en berekeningen achter. Daarnaast hebben we de nodige vragen per email beantwoord. Kortom: We streven altijd naar een meer dan tevreden klant dus schroom de volgende keer niet om contact met ons te zoeken en uitleg te vragen over de factuur. We zijn altijd graag bereid deze toe te lichten en te specificeren. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten, Marco Jansen - Dutch Uncles