a | Verzekering
12-11-2014
Meest onbeschofte service ooit meegemaakt om een auto verzekerings probleem. Werd mij door de adviseur geadviseerd tig keren naar de anwb hulpdienst te gaan. Die verwezen mij naarde adviseur! 2 banden kapot verzekerings werk. Antwoord van de adviseur was pechhulp anwb! als laatste antwoord uiteindelijk: wij bieden die service niet, Dus vrij normaal dat je dan een andere auto verzekering af wilt sluiten toen werd de adviseur meer dan onbeschoft, Begreep dit niet! Moet nu ook weg met mijn begravenis verzekering want de adviseur is beledigd. Neemt alles zwaar persoonlijk ipv proffecioneel! klantenservice heeft de adviseur nooit van gehoord. Wegjagen van klanten bij het advieskantoor? een persoon dus achter een laptop (thuiswerk) is de adviseur zeer goed in! scoren en provicies opstrijken, Geen service of fatsoen naar de klant!
Reactie van Escalera Verzekeringen & Hypotheken B.V.:
U heeft het over een verzekeringstechnisch probleem, terwijl er sprake was van 2 lekke banden. Ik heb u verschillende keren geprobeerd uit te leggen dat een Wa verzekering daarvoor niet bedoeld is. Ook heb ik u aangegeven contact op te nemen met de Anwb of Routemobiel. Meer kon ik op dat moment niet voor u doen.