Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
De omzetting van onze hypotheek werd snel, deskundig en vriendelijk begeleid. Een hoop kan online ingestuurd worden en als je een e-mail stuurt belt men je vrij snel terug. Ze nemen een hoop zorgen uit handen.
In mei dit jaar reeds een zeer uitgebreid gesprek gehad met Martin nav het overlijden van schoonmama. Vandaag, 6 augustus, na een periode van administratief uitzoekwerk aan onze zijde opnieuw contact gehad om de puntjes op de 'i' te zetten. Inmiddels herziene verzekeringen opnieuw samengesteld en direct in laten gaan tbv van mijn zwager. Met veel begrip, zorg en inleving heeft Martin dit gedaan. Dikke pluim.
Hij heeft nav mijn verzoek snel en adequaat geregeerd en alle vragen zeer duidelijk en goed beantwoord. Adviseur komt zeer professioneel en vriendelijk over
Marianne is zeer deskundig en kordaat. Geeft precies de antwoorden waarnaar je opzoek bent. De aanvraag wordt snel afgehandeld. Enkele minuten na het gesprek had ik al het polisblad in mijn mailbox.
Zeer vriendelijk en deskundig!! Er wordt goed naar je geluisterd...afspraken worden nagekomen. Er wordt uitgebreid tijd genomen voor vragen en uitleg. Veel humor in de gesprekken!! Erg prettige gedprekken geweest bij beide heren.
Er werd verder gekeken naar alleen het antwoord op onze vraag. Ons verzekeringspakket is weer helemaal up to date tegen een (deels) lagere premie. Er werd goed geluisterd, onze vragen werden duidelijk beantwoord en we hadden echt het gevoel dat het om ons ging. We zijn heel erg tevreden.
Vriendelijk en zeer bekwaam geholpen bij aanpassing van verzekerde sommen en uitbreiding van dekkingen. Direct werd voorgerekend wat de nieuwe premie zou worden en wat de verschillende opties waren. De juiste controlevragen gesteld. Top service!
Robert Wijnants heeft onze verzekeringen nagelopen en aanpassingen gedaan. De autoverzekering hebben we bij hem afgesloten omdat dan alles bij één maatschappij verzekerd is. Het scheelt ons heel veel geld. Maar het allerbelangrijkste is dat nu duidelijk is waar we aan toe zijn. Alles werd meteen bevestigd. Echt heel goed! Dank Robert!
Ze bleef geduldig, meedenkend, vriendelijk, beleefd, legt de producten duidelijk uit, zeer prettige stem. Fijne ervaring, die mij ook nog 100 euro per jaar bespaart, op een betere dekking notabene.
Claim ingediend bij poliservice. Eerst zegt mevrouw dat ik helemaal niet verzekerd ben bij hun, ik schrik me suf. Later blijkt ze zich te vergissen. Zegt dan dat de claim 2 weken terug naar de verzekeraar is gestuurd en we maar geduld moeten hebben ondanks de onveilige woonsituatie die ontstaan is door de schade. Toch maar zelf de verzekering gebeld. Die waren wel dienstverlenend en namen ons serieus. 3 dagen later stond het geld op de rekening.
Wat een prettig gesprek vandaag met Guusje Westedt, aandacht, geduld én vooral deskundig advies zijn wat mij betreft de kernwoorden. Ze heeft me bijzonder goed geholpen.
Volledig in zijn antwoord. Legde keurig uit welke zaken in relatie tot het onderwerp nog nader moesten worden onderzocht door mij en mijn partner. Verwees naar de juiste pagina's op de website na te ingelogd (account).
Snel gereageerd op mijn verzoek om een reisverzekering aan te passen. Medewerker bood meteen aan om hele pakket even door te nemen. Bleken nog wat aanpassingen nodig te zijn. Mooi werk!
De verbinding met Poliservice/Verzekeringen kwam telefonisch snel tot stand. In no time was mijn wijziging geregeld in een prettig, persoonlijk gesprek én alle aanpassingen in de betreffende polis vrijwel direct na het gesprek bij mij per e-mail ontvangen.
Super!
Een verschrikkelijk bedrijf!! volstrekt onbereikbaar, zowel telefonisch als per mail of app.
Heb in totaal al zeker 12 uur in de wacht gestaan.
Wij zijn al 44 jaar bij hen verzekerd maar halen al onze verzekeringen zsm weg.
Echt een waardeloos bedrijf.
Ik belde voor een automatische incasso, Elvira vond onze premie erg hoog en heeft alles eens met mij doorgenomen. Het resultaat is een premie verlaging van meer dan 50 procent èn een betere en meer uitgebreide dekking.
Aanleiding van mijn telefoontje was de bestaande opstal en aansprakelijkheid verzekeringen van mijn schoonouders over te zetten naar hun nieuwe verzorgingsadres, de gegevens welke in bezit waren van mijn schoonouders waren niet volledig maar Guusje heeft hier heel geduldig , met veel begrip en vriendelijkheid in korte tijd duidelijkheid in geschept en actief de oplossing aangedragen, dit was op een dag waarin ik veel meer telefoontjes naar andere bedrijven en instantie's heb moeten voeren een heel positieve vriendelijke uitzondering, bedankt hiervoor!
De aanleiding voor mijn telefoontje was een wijziging van de autoverzekering. Dit was gelijk aanleiding op initiatief van Elvira om het gehele pakket even op actualiteit na te lopen. Hiermee ben ik niet alleen heel fijn geholpen met mijn initiële vraag maar heeft ons gesprek ook gelijk nog iets extra's opgeleverd. Top!