Gemak, zekerheid en persoonlijk, dat zijn de kernwoorden binnen onze dienstverlening. Als klant kiest u bij ons zelf de manier waarop u uw financiële zaken wilt regelen. Omdat dit per klant, of zelfs per product anders kan zijn, bieden wij onze relaties drie mogelijkheden:
- Persoonlijk advies van een adviseur
- Telefonische helpdesk
- Zelf verzekeren via onze digitale verzekeringswinkel
Welke manier u ook kiest, u bent er altijd zeker van dat u profiteert van onze uitgebreide service en producten van gerenommeerde aanbieders tegen de scherpste premies.
Persoonlijke aanpak
Ondanks dat elke klant ook in onze administratie een nummer heeft, zijn ze dat voor ons zeker niet! Integendeel. Financiële zaken zijn persoonlijk en daarom hanteren wij ook een persoonlijke aanpak. Wij willen graag al onze relaties kennen en weten wat er bij hen speelt. Op die manier kunnen wij tijdig en op-maat advies geven, wanneer er zich bijvoorbeeld wijzigingen voordoen in wetgeving of fiscale regels.
Advieskeuze.nl heeft alle belangrijke gegevens van dit kantoor gecontroleerd (meer informatie).
Maandag |
09:30 tot 17:00
|
, in de avond op afspraak |
Dinsdag |
09:30 tot 17:00
|
, in de avond op afspraak |
Woensdag |
09:30 tot 17:00
|
, in de avond op afspraak |
Donderdag |
09:30 tot 17:00
|
, in de avond op afspraak |
Vrijdag |
09:30 tot 17:00
|
, in de avond op afspraak |
Stemfoort Financiële Diensten kan je te woord staan in het Nederlands, Engels en Duits
Het eerste gesprek bij Stemfoort Financiële Diensten is gratis. Je mag verwachten dat er geen geld in rekening wordt gebracht voor bijvoorbeeld de kennismaking, globale indicatie van kosten of informatie over mogelijke opties.
Maak een afspraak